Aydın Hedef Gazetesi Muhabiri Türker Kocakahya'nın haberine göre; Aydın Ticaret Odası’nda (AYTO) ücretsiz eğitim düzenlenecek. Eğitim Kalite Yönetim Bilim Uzmanı Teyfik Bıyıklı tarafından verilecek olan "Müşteri Her Zaman Haklı Değildir!” eğitimine AYTO Akademi Salonu ev sahipliği yapacak.
29 Kasım Cuma günü 14:00 ile 17:00 saatleri arasında düzenlenecek eğitimde Müşteriyi Eğitmek Mümkün Mü?, Müşteri Kaybetmenin Maliyeti Nedir? Hizmet Kalitesini ve Müşteri Memnuniyetini Artırmanın Yolları Nelerdir? Çalışanları Bir Defada Hatasız Davranacak Duruma Getirmek İmkânsız Mıdır? En İyiyi Değil, Doğru İnsanları İşe Almak Neden Faydalıdır? Gibi konularda bilgiler verilecek. Öte yandan eğitimi tamamlayanlara katılım sertifikası verileceği belirtildi.