Vatandaşlar, Efeler Belediyesi’nin 444 80 09 numaralı Çağrı Merkezi’ni diledikleri zaman arayarak istek ve önerilerini iletiyor. Efeler halkının başvurusunu alan ekipler, konuyu ilgili birimlere ileterek çözüm sürecini hızla başlatabiliyor.

Vatandaslar Taleplerini Iletiyor Agustos Ayinda 2 Bin 581 Basvuru Alindi 503074 D744650D4742D465Aa04300B3B5E92E8

Bu kapsamda görev alan Çağrı Merkezi çalışanları Ağustos ayında 2 bin 581 başvuru aldı. Çağrı Merkezi aracılığı ile gelen taleplerin yüzde 96’sını sonuçlandıran Efeler Belediyesi’nin henüz gerçekleştiremediği 90 adet talep ise ilgili birimlerin çalışma takvimine eklendi. Rutin çalışmalarına titizlikle devam eden müdürlükler, vatandaşların talep ve önerilerini de sırasıyla gerçekleştirmeyi sürdürüyor.

Vatandaslar Taleplerini Iletiyor Agustos Ayinda 2 Bin 581 Basvuru Alindi 503074 Dad038Feb1F992Caa7E5E8E8Af752769

Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Belediyemize ulaşmak sadece bir telefon uzağınızda! 444 80 09 numaralı hattımızdan 7/24 bize ulaşarak taleplerinizi iletebilir, çözüm sürecini başlatabilirsiniz. Uzman ekiplerimiz tarafından karşılanan her başvuru, titizlikle değerlendirilerek çözüme yönelik gerekli adımlar atılıyor. Vatandaşlarımız, belediye hizmetlerinden daha etkin bir şekilde faydalanmak için taleplerini diledikleri zaman iletebiliyor ve süreç hakkında bilgilendiriliyor” ifadelerini kullandı.

Vatandaslar Taleplerini Iletiyor Agustos Ayinda 2 Bin 581 Basvuru Alindi 503074 C5Eb9Ee30C6F46Ec0412F7B053849442

Kaynak: BELEDİYE BÜLTENİ