YouTube kullanıcılarını şaşırtacak yeni bir dönem başlıyor. Şirket, mobil uygulamasında önemli bir değişiklik üzerinde çalışıyor. Test edilen bu yenilikle birlikte, kullanıcıların alışık olduğu bazı özellikler kaldırılabilir.
YOUTUBE'DA YENİ DEĞİŞİKLİK
YouTube’un mobil uygulamasında, reklamlar sırasında geri sayım sayacının kaldırılması ve atlama düğmesinin gizlenmesi gibi yeni düzenlemeler deneniyor. Bu değişikliğin amacı, kullanıcıların reklamı daha fazla izlemeye yönlendirilmesi ve belirli bir süre geçtikten sonra atlama seçeneğinin aktif hale gelmesi.
REKLAMLARDA YENİ DÖNEM
Geri sayım sayacının kaldırılmasıyla birlikte, izleyicilerin reklamın atlanabilir olup olmadığı yerine reklama odaklanmaları hedefleniyor. Daha önce reklamların ne zaman atlanabileceği bir zamanlayıcıyla gösterilirken, bu yeni sistemde atlama düğmesi yalnızca belirli bir süre izlenildikten sonra görünecek. Bu değişiklik, kullanıcıların atlama düğmesi görünene kadar reklamları izlemek zorunda kalmalarına ve reklam süresince dikkatlerini kaybetmemelerine yol açabilir. Bu yeni özelliklerin hâlâ test aşamasında olduğu söyleniyor.