Ege Bölgesi’nin en büyük çiftçi kooperatiflerinden biri olan ÖRKOOP, üretim ve pazarlama kapasitesini artırmak için önemli bir adım atıyor. ÖRKOOP Başkanı Ünal Önal, projenin onaylanmasının kooperatifin büyümesine büyük katkı sağlayacağını belirterek, “Bu destekle hem ürün işleme kapasitemizi artıracağız hem de pazarlama alanında yeniliklere imza atacağız” dedi.
KAPASİTE İKİ KATINA ÇIKACAK
Ünal Önal, hibe desteğinin süt üretim kapasitesini artırmak ve ürün çeşitliliğini geliştirmek adına büyük bir fırsat sunduğunu vurgulayarak “Başvurumuzu bir yıl önce yapmıştık ve müjdeli haber geldi. Projemiz TKDK’nin resmi sitesinde yayınlandı. Bu destek kapsamında 2 adet panelvan araç, 1 adet eşanjör, çeşitli peynir ekipmanları, ayran dolum makinesi, kodlama makinesi, iklimlendirme cihazı, soğutma tankları ve kurutma makinesi gibi birçok makine ve ekipman temin edilecek. Bu sayede Örkoop’un kapasitesini iki katına çıkarmak mümkün olacak.” ifadelerini kullandı.
HEDEF TÜRKİYE MARKASI OLMAK
Nazilli ve ÖRKOOP’un bir Türkiye markası olmasını hedeflediklerini dile getiren Önal, “Proje maliyetinin 20 milyon lira olması bekleniyor. Amacımız Nazilli’mizi ve ÖRKOOP’umuzu Türkiye markası yapmaktır. Hedefimiz üretici ortaklarımızdan topladığımız sütümüzü ürün haline getirerek direkt tüketiciye sunmaktır. Emeği geçenlere çok teşekkür ediyorum. Kooperatifimize hayırlı olsun.” dedi.