Aydın Hedef Gazetesi Muhabiri Türker Kocakahya'nın haberine göre; Aydın Ticaret Odası’nda (AYTO) eğitim düzenlendi. AYTO Akademi tarafından gerçekleştirilen organizasyonda eğitmenliğini Toplam Kalite Yönetimi Uzmanı Teyfik Bıyıklı’nın yaptığı “Müşteri Her Zaman Haklı Değildir!” Eğitimi düzenlendi.

Aytoda Egitim Duzenlendi 524088 B11Ddc1A6Ccc0907F2Dd85C519Bc4B99

AYTO Akademi Eğitim Salonu’nda düzenlenen eğitimde müşteri kaybetmenin maliyeti nedir, hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini artırmanın yolları nelerdir, çalışanları bir defada hatasız davranacak duruma getirmek imkânsız mıdır, en iyiyi değil, doğru insanları işe almak neden faydalıdır gibi konularda bilgiler verildi. 

Aytoda Egitim Duzenlendi 524088 F26B597Bdaa4E0Dfecc4A01D0Ad09573

“KATKIDA BULUNACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM”

AYTO Genel Sekreteri İlknur Kahraman da eğitimle ilgili açıklama yaparak, “İş hayatında işletmeler hem iç organizasyonlarında hem de dış çevrelerinde karşılaştıkları problemleri ve nedenlerini teşhis etme hususunda kimi zaman başarılı bir performans sergileyememekte.

Aytoda Egitim Duzenlendi 524088 Aa342F80805C69Cae6C70Ac2Eb87D27E

Müşteri ilişkileri bu unsurların başta gelenlerinden. İşletme sahibinin ve çalışanların müşteriye yaklaşımları ister büyük ölçekli, ister küçük ölçekli olsun işletmenin işleyiş ve piyasadaki başarısını da etkiliyor.

Aytoda Egitim Duzenlendi 524088 0D3Ad4F660C55Ff3981D944B1Db60D27

Bu nedenle düzenlenen eğitimin Üyelerimizin iş hayatında karşılaştıkları problemler, müşteri ilişkileri yönetimi ile daha iyi başa çıkmalarına katkıda bulunacağını düşünüyorum” ifadelerini kullandı. 

AYTO’da ücretsiz eğitim düzenlenecek! Eğitimi tamamlayanlar sertifika alacak AYTO’da ücretsiz eğitim düzenlenecek! Eğitimi tamamlayanlar sertifika alacak

Kaynak: HABER MERKEZİ