Aydın Hedef Gazetesi Muhabiri Türker Kocakahya'nın haberine göre; Aydın Ticaret Odası’nda (AYTO) eğitim düzenlendi. AYTO Akademi tarafından gerçekleştirilen organizasyonda eğitmenliğini Toplam Kalite Yönetimi Uzmanı Teyfik Bıyıklı’nın yaptığı “Müşteri Her Zaman Haklı Değildir!” Eğitimi düzenlendi.
AYTO Akademi Eğitim Salonu’nda düzenlenen eğitimde müşteri kaybetmenin maliyeti nedir, hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini artırmanın yolları nelerdir, çalışanları bir defada hatasız davranacak duruma getirmek imkânsız mıdır, en iyiyi değil, doğru insanları işe almak neden faydalıdır gibi konularda bilgiler verildi.
“KATKIDA BULUNACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM”
AYTO Genel Sekreteri İlknur Kahraman da eğitimle ilgili açıklama yaparak, “İş hayatında işletmeler hem iç organizasyonlarında hem de dış çevrelerinde karşılaştıkları problemleri ve nedenlerini teşhis etme hususunda kimi zaman başarılı bir performans sergileyememekte.
Müşteri ilişkileri bu unsurların başta gelenlerinden. İşletme sahibinin ve çalışanların müşteriye yaklaşımları ister büyük ölçekli, ister küçük ölçekli olsun işletmenin işleyiş ve piyasadaki başarısını da etkiliyor.
Bu nedenle düzenlenen eğitimin Üyelerimizin iş hayatında karşılaştıkları problemler, müşteri ilişkileri yönetimi ile daha iyi başa çıkmalarına katkıda bulunacağını düşünüyorum” ifadelerini kullandı.