Aydın Hedef Gazetesi Muhabiri Murat Tan'ın haberine göre; Söke’de yaşayan Asil Altındağ isimli vatandaş, Söke Devlet Hastanesi’nde MR tetkiki öncesi damar yolu açılması için yönlendirildiği yeşil alan gözlem odasında karşılaştığı yetersiz hizmetten dolayı büyük mağduriyet yaşadığını belirtti.  Asildağ’ın aktardığına göre, görevli hastane personelinin damar yolu açma ve kan alma konusundaki yetersizliği, diğer hastaların da mağduriyet yaşamasına neden oldu. Personelin, damar yolu açma işlemini defalarca denemesine rağmen başarısız olması, hastane personelinin yeterlilik seviyesini de ciddi şekilde sorgulattı.

Soke Devlet Hastanesindeki Saglik Hizmeti Sorgulaniyor Sokedeki Saglik Personeli Sinifta Kaldi 492952 4Fcd150Eca208C8995F7De054F0D6A95

“BECEREMEDİKLERİNİ BELİRTTİĞİMDE AZARLANDIM”

Altındağ, yaşadığı mağduriyete ilişkin yaptığı açıklamada, “05.08.2024 saat 20:45'te Söke Devlet Hastanesi'nde MR için damar yolu açılması amacıyla yeşil alan gözlem odasına yönlendirildim. Personel, damar yolu açmayı beceremiyor, kan almayı beceremiyor, evrak doldurmaktan çok uzaklar ve insan ilişkileri konusunda eksikler. Benden önceki hastadan kan alamadılar, benim damar yolumu da beceremediler. İşin kötüsü, beceremediklerini belirttiğimde azarlandım. Benden sonraki Didim'den gelen hastaya damar yolu açamadılar, hasta ağlıyordu. Şükür ki tecrübeli bir sağlıkçıdan yardım istediler de kurtulduk ellerinden. Özellikle sağlıkta şiddetin ayyuka çıktığı bu süreçte devlet memuru sıfatıyla çalışırken vatandaşın devlet olduğunu bu çalışanlara hatırlatmak gerekli” ifadelerini kullandı. 

Soke Devlet Hastanesindeki Saglik Hizmeti Sorgulaniyor Sokedeki Saglik Personeli Sinifta Kaldi 492952 D66E07C19C2D8Fbdd35E021Aad2E153F

Yaşanan mağduriyetle ilgili olarak Aydın Sağlık Müdürlüğü ve Söke Devlet Hastanesi Başhekimliği'nden henüz açıklama gelmezken, yetkililerin detaylı inceleme yapması ve sorumlular hakkında gerekli işlemlerin başlatılması bekleniyor. 

Muhabir: Murat Tan